FESTA DE SANT JORDI

Enguany per la diada de Sant Jordi la nostra escola ha realitzat diverses activitats per tal de celebrar la festa del nostre patró.

Durant la setmana els alumnes de 1r, 2n i 3r, sota la direcció de la Francina, han realitzat una bonica auca de la llegenda de Sant Jordi. Una gran feina tant en l’àmbit estètic com literari.

A primera hora del matí del divendres 23 d’abril tot l’alumnat ha preparat punts de llibres i s’ha treballat la llegenda. A mig matí, hem gaudit de l’espectacle de titelles  “L’Antiquotidianitat” dut a terme per l’Eudald Ferré. Aquesta activitat ha estat subvencionada per la ZER “El Francolí” i val a dir que els nens i nenes s’han divertit d’allò més.

Per continuar la festa, a la tarda, tots els alumnes de l’escola han participat en el I Certamen de Lectura “Sant Jordi”.  Aquesta activitat, sorgida a causa de la pandèmia i a causa de no poder celebrar les activitats de lectura que realitzàvem en anys anteriors, consisteix en la lectura de poemes relacionats amb la festa per part de tots els alumnes del centre.

L’important no és qui guanya sinó el treball previ i la lectura de part de tots els nens i nenes, i és per això que en finalitzar se’ls hi ha fet entrega d’un diploma commemoratiu a tots i cadascun d’ells.

Finalment el dimecres 28 d’abril participarem en la Jornada Literària de la ZER “El Francolí”. A la tarda, els infants de l’escola realitzaran trobades virtuals, per edats, amb els companys de la ZER, per tal de trobar-nos i compartir una estona de lectura amb les endevinalles fetes per tots.