Carnaval 2021 a l’escola de La Riba

Enguany, tot i la  situació excepcional que vivim, a l’escola no hem renunciat al nostre carnaval. L’alegria i la disbauxa és l’últim que s’ha de perdre i vaja si hem rigut i ens ho hem passat d’allò més bé!!!

Només arribar, Sa majestat la Reina Carnestoltes ja va dictar unes ordres per la setmana de Carnaval que van ser molt i molt divertides! Les van treballar a la classe dels mitjans i els més petits les van escriure. L’escola es va omplir de pijames, sabatilles, gorres i ulleres, tattoos i disfresses d’allò més originals i acolorides.

Dijous a la tarda vam continuar amb la tradició de “Dijous Gras” anant a berenar entrepà de truita o de botifarra al Clot d’en Goda els alumnes de primària i a la font del Blai els més petits d’infantil.

El divendres, el dia D de la setmana carnavalesca,  enguany la festa la vam fer de manera interna. Al matí alumnes i mestres va venir disfressats omplint l’escola de color, somriures, gresca i xerinola. A la tarda al pati de l’escola, i amb les mesures de prevenció anticovid adients, els nens i nenes van lluir unes artístiques màscares que ells mateixos van dissenyar i elaborar, van ballar coreografies, van organitzar un divertit concurs de disfresses i vam cloure la festa amb un dolç berenar gentilesa de l’AMPA de l’escola.

Per finalitzar la festa i acomiadar a Sa majestat la Reina Carnestoltes, dimarts es va realitzar la lectura del Testament, escrit i llegit pels  alumnes més grans de l’escola. Quina setmana!!! Ara a esperar el carnaval de l’any vinent!!!

Si voleu veure més imatges de Carnaval podeu clicar aquí