II Rodaesport La Jonquera

El passat divendres 15 de març els i les alumnes de cicle superior de l’escola Josep Peñuelas del Rio van participar al II Rodaesport La Jonquera.

El Rodaesport és una jornada esportiva intercentres organitzada pels mestres d’educació física de la zona escolar de la Jonquera, és a dir: l’escola Josep Peñuelas del Rio i els centres que formen part de la ZER Requesens i la ZER les Salines.

Té com a objectius:

1. Fomentar la pràctica esportiva variada entre els nens i nenes de cicle superior.
    2. Educar en valors de desenvolupament personal i social com el respecte, la tolerància, la perseverança, el treball en equip,… a través de l’esport.
    3. Reconèixer la pràctica d’activitat física i esport com un hàbit de salut bàsic pel creixement i el desenvolupament personal.

L’activitat ha estat possible gràcies al suport i la col·laboració de l’Ajuntament de la Jonquera, la Diputació de Girona, l’IES de La Jonquera (els alumnes de 1er de Batxillerat en especial) i el Consell Esportiu de l’Alt Empordà.

Feu clic a la fotografia per veure’n més:

Per veure altres fotografies, fetes per la Zer Requesens, premeu en aquest enllaç:  https://photos.app.goo.gl/ybTKm8Bj9cAPeeUh6