P3: TAULES DE TREBALL

A P3 fem una introducció a la metodologia de treball que seguiran els alumnes tots els matins a P4 i P5; taules de treball.

Es tracta d’organitzar els infants en tres grups. Cada grup té assignada una taula i treballa un àmbit diferent: matemàtiques, llengua i el projecte d’escola. A les taules disposen de jocs, materials i activitats relacionades amb l’àmbit que els hi toca treballar aquell dia. El funcionament és rotatiu, per tant, tots els infants acaben tenint les mateixes propostes. És per això, que una norma que han de seguir és que no poden cambiar de taula només poden jugar amb el que els hi toca aquell dia. Aquest fet, ajuda els infants de P3  a continuar treballant hàbits, rutines i pautes a seguir.

D’altra banda, les propostes oferides són multinivells i molt variades, fet que permet que cada infant vagi al seu propi ritme.

Per veure les fotos feu clic en la imatge o aquí.

Durant les següents setmanes anirem afegint fotos a la carpeta, per tant, continueu entrant!