L’alumnat d’aula d’acollida aprenem les tradicions populars catalanes

L’alumnat d’aula d’acollida hem estat treballant la tradició catalana de la castanyada. Hem ballat el ball de  la castanyera i hem après com es realitzen els panellets. Vam buscar com es feien per internet i vam escriure la recepta. Després amb massa de pasta de sal vam fer els nostres panellets per decorar les neveres.  Ens ho vam passar genial amassant i decorant-los! Al final vam degustar uns panellets que vam comprar.  Els que més ens han agradat han estat els de xocolata i els de pinyons. Eren boníssims!

Si cliqueu en el següent enllaç hi trobareu més fotografies:  L’alumnat d’aula d’acollida fa panellets amb pasta de sal.