LA CANTATA A LA SOCIETAT DE LA JONQUERA

El dimarts dia 15 ens vam reunir tots els alumnes de CM i CS de l’escola de La Jonquera, de la ZER Requesens i de la ZER Les Salines, per participar a la cantata “Cantem? Cantem!, organitzada per l’escola municipal de música  de La Jonquera. En aquesta edició es va recuperar la primera cantata que es va celebrar, l’any 2006, titulada “Rebel·lió a la cuina” de Antoni Miralpeix.

Hem de felicitar a totes i tots els alumnes de les escoles participants, així com els integrants de l’escola de música per fer possible aquesta cantata biannual.

Si premeu la següent imatge, accedireu a les fotos i els vídeos de la jornada.