I Rodaesport La Jonquera

El passat divendres 9 de març els i les alumnes de cinquè i sisè de l’escola de la Jonquera van participar al I Rodaesport La Jonquera.

El Rodaesport és una jornada esportiva intercentres organitzada pels mestres d’educació física de la zona escolar de la Jonquera és a dir: l’escola de la Jonquera i els centres que formen part de la ZER Requesens i la ZER les Salines.

Té com a objectius:

1. Fomentar la pràctica esportiva variada entre els nens i nenes de cicle superior.
    2. Educar en valors de desenvolupament personal i social com el respecte, la tolerància, la perseverança, el treball en equip,… a través de l’esport.
    3. Reconèixer la pràctica d’activitat física i esport com un hàbit de salut bàsic pel creixement i el desenvolupament personal.

L’activitat ha estat possible gràcies al suport i la col·laboració de l’Ajuntament de la Jonquera, la Diputació de Girona, l’IES de La Jonquera (els alumnes de 1er de Batxillerat en especial ) i el Consell Esportiu de l’Alt Empordà.

Cliqueu a la imatge per veure fotos de la Jornada.