Hem iniciat el projecte Crea-activitat

Si observem la història de l’ésser humà, veiem que, gràcies a la seva capacitat creativa ha aconseguit sobreviure i dominar el seu entorn. És per això que formar gent creativa és formar persones amb capacitat per a contribuir a la millora de la societat. Creiem que aquest ha de ser el principal objectiu de l’educació plàstica, i és amb aquesta idea que hem desencolupat el projecte Crea-activitat.

Crea-Activitat és un espai pensat per potenciar la creativitat i la creació d’activitats plàstiques.

L’objectiu és que els alumnes puguin desenvolupar la seva creativitat, imaginació, expressió,… a patir d’activitats lliures, obertes, manipulatives i experimentals.

Aquest treball de la plàstica es desenvoluparà en format tallers on 8 o 9 mestres crearan uns espais dins o fora de l’aula, proporcionant material divers i acord amb les temàtiques previament definides. L’adult haurà de tenir activitats proposades, però l’infant també podrà crear lliurement.

Cada setmana els alumnes podran escollir a quin espai volen treballar, amb quin material dels que tenen a l’abast volen crear i/o per quina activitat es declinen.

Aquest projecte serà dinamitzat per dos equips docents, format pels mestres que desenvolupen activitats a cada crea-activitat.

Espais:

6.- Mecano, tecno, fusteria, etc.: Aula 5èA

7.- Cosir, macramé, ganxet, braçalets, escubidoo, etc.: Aula 4tB

8.- Creació digital: Aula digital

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Clica a la foto per veure més imatges dels tallers de 4t, 5è i 6è