Donatiu AFANOC

Moltes i moltes gràcies per l’allau de solidaritat i de col·laboració de tots els alumnes, famílies, entitats, administracions i vilatans de la Jonquera.

Amb l’esforç, la ilusió i la participació de tots plegats hem aconseguit recollir 1.737 Euros que enguany hem destinat a donar suport a les famílies de nens amb càncer a través de l’associació AFANOC. A aquest donatiu de rècord hem de sumar-hi l’aportació recollida a través de la campanya Posa’t la Gorra, 1.045 Euros de les 145 gorres que vam vendre a l’escola.

Una representació dels alumnes i mestres de l’escola hem anat a fer l’ingrés del donatiu.

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotos del moment.

Un cop més, MOLTES i MOLTES GRÀCIES!!