Comencem el projecte interdisciplinari de Cicle Mitjà: LA BASSA

Els nens i nenes de Cicle Mitjà, aquest curs, fem el Projecte Interdisciplinari de La Bassa, que treballarem al llarg de tot el curs.
El dia 23 d’octubre, vam ajuntar les classes de 3r i 4t i les mestres que ens fan Hort i Medi, la Rosa, la Marta Armengol i la Natàlia, ens van proposar de construir una bassa nova per al nostre hort. Ens va encantar la idea!!!
Durant les següents setmanes, sabent la mida de la futura bassa, vam calcular on ens podria cabre i on ens seria més pràctic col.locar-la. Ho vam treballar per parelles o petits grups a l’hora d’hort.
El dia 14 de novembre, vam tornar a reunir-nos tot el cicle per decidir, entre tots, quina era la que ens semblava la posició millor per a la nostra propera bassa.
Van sortir tres llocs possibles i, després de dir-ne els avantatges de cadascun, vam votar. Com veureu, la més escollida va ser la 1(veure foto).
També, vam parlar de les compostadores i del possible canvi d’ubicació. Van sorgir quatre propostes i, finalment, la més votada va ser la 3(veure foto).
Vam aprofitar que estàvem junts tot el cicle, per explicar una mica als nens i nenes de 3r el que hem treballat sobre els invertebrats de la bassa i per dir-los que ja hem escollit el nom de la nostra classe: ESCORPÍ D’AIGUA.
Nens i nenes de 4t

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *