NOU CURS ESCOLAR

Benvinguts i/o bentornats!
Donem la benvinguda als alumnes i pares de primer, que aquest any serem la classe dels castanyers.
I saludem als de segon, que aquest curs ja són els grans de Cicle Inicial i són la classe dels cirerers.
Esperem tenir un curs ben emocionant, amb sorpreses, rialles, bonics moments i moltes estones per compartir i aprendre junts.
Hem penjat moltes fotos, perquè veieu el difícil que és fer-ne una on tots quedin bé i mirin la càmera. N’hi ha amb tutora, sense i tot el cicle junt.
Si mireu les fotos seria recomanable posar algun comentari, doncs fa il.lusió tant pels alumnes com per a nosaltres.
Moltes gràcies i bon curs a tothom!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make your own photo slideshow

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *