SORTIDA DE CONVIVÈNCIA DE CICLE INICIAL

El divendres 28 de setembre els nens i les nenes de 1r i 2n vam anar al Sícoris per realitzar la sortida de convivència d’inici de curs.
Els alumnes ens vam barrejar en quatre grups i vam fer quatre activitats molt interessants.
Fitness, piscina, jocs de raquetes… Llegeix més»

COM HA ANAT L’ESTIU?

Ràdio Carmanyola comença el curs amb moltes ganes i que millor que anar preguntant als companys i companyes i també als mestres com els hi ha anat l’estiu i si tenien ganes de començar. Què creieu que han contestat? Dani, Mehdi, Cecília, Anaí i Demba han estat avui els entrevistadors. (set 18/19).

Ja ho sabeu, més audios de Ràdio Carmanyola aquí.

MERCÈ, L’APRENENT D’ALCOVER

Continuant amb la programació d’estiu de Ràdio Carmanyola, avui podreu escoltar l’entrevista que li van fer Rayan, Ikpumosa, Joana, Raul i Cristian a la Mercè l’aprenent de 4t. (juny 18)

Si us ha agradat, ja ho sabeu cliqueu aquí per a poder sentir més audios.

EL NOSTRE PATI

Com va l’estiu? Ràdio Carmanyola us vol refrescar amb un àudio enregistrat aquest curs per Sofia, Abdú, Dani, Luka i Josep. Han estat pensant com volen el pati per al curs vinent. Escolteu-lo us refrescarà. (juny 18)

Si voleu sentir més àudios com ja ho sabeu cliqueu aquí