PRESENTACIÓ A INTERZONA DEL PROJECTE DE CI: LES AIGÜES SULFUROSES

El passat dia 29 de març els nens i nenes de Cicle Inicial de Llívia vam anar a l’Escola Santa Coloma a presentar el nostre projecte de les aigües sulfuroses als nens i nenes de CI de l’escola de Ger i de Bolvir.

Vam preparar-lo i assajar-lo durant molt dies.  Malgrat els nervis i el fet que faltava algun alumne/a ens en vam sortir prou bé!

Un cop acabada la presentació amb Power Point vam fer uns petits tallers en els que els nens i nenes de Ger i Bolvir havien de fer servir els sentits.  En el primer taller havien d’olorar diferents gots per endevinar quin contenia aigua sulfurosa.  Si havien estat atents sabrien que l’aigua sulfurosa fa pudor d’ou dur.  Els altres gots tenien aigua normal i aigua amb llimona.  A continuació també podien (si volien) provar l’aigua sulfurosa.  Alguns es van atrevir i altres no… En el tercer taller havien d’endevinar, d’entre un munt de minerals, quin era el sofre.  Igualment, si havien estat atents sabien que el sobre és de color groc.  A l’última taula la Montse ensenyava com era la pols de sofre que venen a les drogueries per diversos usos.