I, seguim amb el projecte del CONSISTORI INFANTIL, de la Vila de Llívia!

Com tots sabeu, el curs anterior és va constituir per primera vegada el consistori infantil de la Vila de Llívia. Es va celebrar un gran acte a la Sala de Plens de l’Ajuntament i van prendre possessió del seu càrrec la Petita Alcaldessa, la Júlia Prat i el seu equip de regidors.

Donat que l’Alcaldessa i el seu equip han marxat a l’institut, aquest curs hem de tornar a triar qui ens representarà com a Consistori infantil a tots els nens i nenes de l’escola.

A Cicle Superior, ja fa dies que treballem en les diferents propostes dels candidats que han sortit enguany. Estem acabant les presentacions dels nostres programes, per poder venir en breu a fer-vos arribar les nostres candidatures.

La idea d’aquest any és, poder donar veu i vot a tots els alumnes de l’escola. Així que molt aviat us vindrem a presentar els nostres programes i farem unes votacions per triar el petit o la petita Alcaldessa d’aquest curs 2019-2020.

Us seguirem informant !