ELECCCIONS PEL CONSISTORI INFANTIL DE LA VILA DE LLÍVIA

Aquest matí, els diferents equips de nens i nenes de Cicle Superior, hem presentat les nostres candidatures a la resta de companys/es de l’escola. Al mòdul, hem exposat les nostres propostes davant d’un gran públic amb la presència de l’Alcalde, que ens ha vingut a visitar.

En acabar, els mestres ens han felicitat i ens han dit que ho hem fet molt seriosament i  les nostres iniciatives han quedat molt clarament exposades.

L’Elies, ens ha dit que ha escoltat molt atentament les nostres propostes i que ens desitjava a tots molta sort. I que havia contactat amb alguns altres Alcaldes de Cerdanya per fer extensiva la proposta del Consistori Infantil amb la idea que en un futur, pugui constituir-se també un “Consell Comarcal Infantil” de Cerdanya.

Després de tot això, hem anat passant per les classes des de Primer fins a les nostres de 5è i 6è per a fer les votacions.

Un cop tothom ja havia votat, hem fet el recompte de vots. Ha anat la cosa molt ajustada i ha estat molt emocionant fins al darrer moment. Ha quedat així :

Llívia Millor 12 vots

Llívia Capital del Món 19 vots

Llívia Viva 20 vots

Llívia Terra 21 vots

Ha guanyat l’equip de Llívia Terra  per 1 vot de diferència! La Petita nova Alcaldessa és la Paula Machimbarrena de 5è i les seves Regidores són: Berta Muntané,  Diana García, Malva Gisbert i Lara Pubill (aquesta darrera de 6è curs).

A la tornada de vacances, ja hem quedat amb l’Ajuntament que contactarem amb l’antic consistori infantil, per tal de fer el Traspàs i nomenar oficialment la Paula com a nova Alcaldessa.

Us mantindrem informats!