Un any més rebem el premi a l’escola amb més participants.

Aquest matí 72 atletes de l’escola Gaspar de Portolà han participat al VI Cros Intercomarcal de Balaguer. Per aquest motiu i  per tercer any consecutiu hem rebut el premi al centre escolar amb més participants.

Ha estat una gran representació de l’escola on des de P3 fins a 6è han corregut i participat en aquesta prova amb nens i nenes d’altres escoles i clubs esportius.  No es fàcil competir amb nens i nenes que es preparen diàriament per córrer. Per aquest motiu volem agrair l’esforç per participar-hi on el més  important és poder  viure aquesta experiència. Gràcies als més petits per la gran representació que hem tingut i la seva gran il·lusió.

Agrair a totes les famílies que han animat en tot moment als participants. I als nens i nenes que van guanyar el concurs de dibuix i també ens han acompanyat en aquesta jornada.

Gràcies al consell esportiu de la Noguera per organitzar un cros a la nostra ciutat i a l’AMPA per facilitar-nos la participació pagant l’assegurança esportiva als atletes.