1r CROS ESCOLAR DE RELLEUS PER PARELLES GARCIA FOSSAS

Aprofitem per animar-vos a participar d’aquesta primera edició que l’estem preparant amb molta il.lusió i ganes. Per participar en aquest Cros, haureu de fer parelles com volgueu, sempre que l’edat dels nens sigui la mateixa i la dels pares similar… Pel bon funcionament de l’esdeveniment ens aniria bé saber quants serem. Per això us demanem que us inscriviu, tot imprimint  el full adjunt que haureu de fer arribar als tutors o bé als Mestres d’Educació Física abans del dimarts 28 de maig. D’aquesta manera ja tindreu el dorsal pel dia del Cros.

Quan realitzeu la inscripció veureu que és una per corredor/a, tot i que al final us demanem els noms de la parella. Per tant, cada parella haurà de tenir dues autoritzacions. Si us animéssiu a última hora no patiu, ja que us la podreu fer allà mateix fins a  mitja hora abans de la cursa. I si no trobessiu parella veniu igualment ! L’organització s’encarregarà d’ajuntar corredors perquè tothom pugui participar.

Tots els participants tindran un detall al finalitzar el Cros. No us ho perdeu! L’Escola Garcia Fossas ha fet grans coses i aquesta en serà una altra! Vols formar-hi part?

INSCRIPCIÓ