Xarxa d’escoles participants a Skype a classe

Aquest curs l’escola Carles Faust està participant en el projecte Skype in the Classroom que consisteix en connectar via Skype amb escoles de tot el món per practicar l’anglès. Ja hem contactat amb escoles de l’Índia, Espanya, Vietnam, Itàlia, França, Estats Units i Marroc, sempre en anglès.

Estem creant una xarxa d’escoles per connectar-se via Skype i treballar diferents continguts per videoconferència. A diferència del format l’original que és sempre en anglès, ara volem connectar escoles per treballar en català o castellà.

Ja hem connectat amb l’escola Immaculada de Vilassar de Dalt i hem fet un Mistery Animal, que consisteix en endevinar l’animal que ha pensat l’altre classe, mitjançant 20 preguntes on solament es pot respondre Sí o No.

Les opcions són infinites: des d’ endevinar en quina comarca es troba l’altre classe, quin número han pensat, quina feina han triat o per treballar conjuntament algun tema.

Si sou una escola i està interessada en connectar via Skype amb altres escoles, no dubteu posar-vos en contacte amb nosaltres i us inclourem en el mapa de xarxa d’escoles participants a Skype a classe.

Contacte: admin@carlesfaust.com

Podeu veure un vídeo de l’activitat amb l’escola Immaculada de Vilassar de Dalt.