Mentimeter

Mentimeter ens permet crear enquestes o qüestionaris de forma senzilla. Podem obrir la votació per tal que els alumnes votin amb els seus dispositius i obtenim les respostes en temps real. Per votar deuen accedir mitjançant un codi.

Es fa servir aquesta plataforma per fer enquestes de satisfacció o votacions entre els alumnes sobre algun tema.

Algunes de les activitats que es poden fer són: qüestionaris per conèixer l’opinió de l’alumnat, núvol de paraules, on les opcions més votades es veuen en lletra més grossa, pluja d’idees, etc.