PREINSCRIPCIONS

? Atenció, famílies! ? La #preinscripció escolar per a l’educació #infantil, #primària i #ESO serà entre el 13 i el 22 de maig ? Tots els tràmits es podran fer en línia, per evitar desplaçaments als centres ? https://govern.cat/salapremsa/notes-premsa/385054/preinscripcio-escolar-leducacio-infantil-primaria-eso-sera-13-22-maig

Del 13 al 22 es pot fer de manera virtual ?

La documentació que hauríeu d’enviar de manera virtual al correu electrònic de l’Escola Els Cossetans (escelscossetans@xtec.cat) o al centre que heu triat en primera opció és:

• Resguard de la sol·licitud de preinscripció signat. Rebreu un correu de confirmació per part del centre
  • DNI o NIE del pare/mare/tutor/a i del nen o nena si té.
  • Llibre de família -totes les pàgines escrites- o altres documents relatius a la filiació.
  • Targeta  sanitària del nen/a (TIS).
  • Fotografia recent format DNI (es requereix per la matrícula però la podeu enviar en el període de preinscripció).
  • Carnet de vacunes (es requereix per la matrícula però la podeu enviar al període de preinscripció
  • Documentació opcional segons al·legacions (preinscripció)família nombrosa o monoparental, certificat de l’adreça de la feina si és que el sol.licitant la vol considerar enlloc del domicili familiar, certificat PIRMI, certificat discapacitat.

Rebreu resposta conforme s’ha rebut la documentació.

Del 19 al 22 amb cita prèvia (només una persona per familia)☎️ 977.15.92.56

⚠️Així, com a prevenció davant el coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica, i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

A partir el 13 de maig i fins el 22 del mateix mes es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, tindrà uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *