Projecte Erasmus+ KA1

El 31 de desembre de 2020 és la data d’inici del Projecte Erasmus+ Ka101 de l’escola que porta per nom: EUxchange: Learning without limits (Aprenentatge sense fronteres).

El Projecte té una durada de dos anys i persegueix els següents objectius:

• Internacionalitzar el centre i consolidar una xarxa de contactes.
  • Aplicar i consolidar metodologies innovadores i inclusives. Renovació pedagògica.
  • Proporcionar a l’alumnat la possibilitat de conèixer altres realitats educatives.
  • Incrementar la competència lingüística, en anglès, de l’alumnat i el professorat

Per tal d’assolir-los ens han estat concedides un total de 4 mobilitats per tal que mestres de l’escola vagin a fer formació a altres països europeus. Aquest curs les mobilitats seran a Finlàndia i a Grècia.