Instal·lacions

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’escola 21 d’Abril és una escola pública d’educació infantil i primària (3-12 anys) d’una línia educativa amb 164 alumnes i 17 mestres. L’escola està ubicada en un sol edifici inaugurat al setembre de 1984.
Pel que fa a les instal•lacions el centre consta d’un sol edifici de dues plantes. A la planta baixa, trobem dues entrades: una per a Infantil i una per a Primària.

• Aquesta planta consta de:
    • 3 aules d’Educació Infantil
    • 1 aula d’Informàtica
    1 aula d’Educació Especial
  • 1 aula de Religió
    1 biblioteca
    1 aula de música
    1 aula de laboratori
    1 aula d’idiomes
    1 sala de mestres
    Els despatxos de direcció i secretària
    El menjador
    Lavabos
  • Cal destacar que al 2009 van construir una ampliació per fer un menjador nou i es va dividir una antiga sala d’usos múltiples per construir el laboratori i l’aula de música.
  • A la tardor del 2015 es va inaugurar la sala de Psicomotricitat. Un espai que dota al centre amb un lloc per fer les classes d’educació física i de psicomotricitat.
    A la primera planta hi podem trobar:
    2 aules per al cicle inicial
    2 aules per al cicle mitjà
    2 ales per al cicle superior i uns lavabos.
    1 magatzem per a ordinadors

A la part exterior hi ha dos espais clarament diferenciats:
Una aula de psicomotricitat, de recent obertura i annexionada al centre per un porxo.
Una pista esportiva adaptada tant per al futbol com per al bàsquet, una pista per a voleibol
Un recinte tancat, el pati dels alumnes d’Educació Infantil amb gronxadors i un sorral.