COMUNICAT URGENT

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, per tal de reforçar les mesures de prevenció, com ara evitar aglomeracions en espais reduïts, i tenint en compte el nostre context característic escolar, l’equip directiu de l’escola Virolet ha decidit posposar la Jornada de Portes Obertes.
En el moment que s’estabilitzi la situació, publicarem la nova data a la pagina web de l’escola i al cartell publicitari exterior.
També queden anul·lades les sortides fins a nou avís.

Demanem que feu difusió del missatge per tal que arribi de manera efectiva a aquelles famílies que puguin estar interessades.

Atentament,

Equip directiu de l’escola Virolet.