Bon Nadal

Ara que el primer trimestre s’ha acabat, arriba una de les èpoques més màgiques de l’any sobretot pels més petits.

A l’escola també hem celebrat el Nadal. Primer, oferint un gran concert nadalenc per a les famílies. En segon lloc, tant l’AMPA de l’escola com els alumnes de cicle superior ens han ofert un esmorzar xoco-deliciós. I per acabar, hem fet cagar els  tions de l’escola.

Recordeu famílies, que les fotos de totes aquestes celebracions les podreu trobar al Drive de l’escola.

Us desitgem que passeu bones festes i un bon inici d’any.

Les nostres classes ja tenen nom aquest curs!

Enguany, el tema transversal que treballem a tota l’Escola són les Arts Escèniques i per això les classes tenen noms relacionats amb el tema.
Els noms de les classes són els següents:
P1-P2 – Els Titelles
E.Infantil A – El Circ
E.Infantil B – Pallassos
E.Infantil C – Diables
C.Inicial A –… Llegeix més»

Comencem el curs 2019-20!

Esperem que hagueu passat unes bones vacances estivals i us hagin servit per a descansar molt i haver renovat energies.

Us esperem el dijous 12 de setembre a les 9h a l’Escola amb ganes d’iniciar un nou curs escolar ple d’experiències positives i nous aprenentatges!!!

Fotografies del curs

Hola famílies,

Sabem que anem tard, acabem de penjar al Drive les fotografies que faltaven de tot el curs.

Ens podeu trobar aquí… 😎 😛

Molt i molt bon estiu a tots i totes!!!

Claustre