ENS PROTEGIM!!!

En ple segon trimestre i continuem amb les mesures de seguretat i protecció per fer front a la Covid 19. Així és, com l’alumnat ens explica una de les tasques que porten a terme per als professionls de l’escola.

Les mascaretes ara s’han convertit en un outfit més del nostre dia a dia, i per això, en l’assignatura de “Cura d’un mateix”, una de les feines és el repartiment setmanal de mascaretes per a tots els mestres i professionals que treballen a l’escola.

A més a més, sabrem com s’organitzen:

• Tenim un formulari amb tots els noms de les persones que treballen al centre i és on anotem el dia que s’entrega la mascareta i la quantitat. D’aquesta manera, portem un control de les que tenim i gastem a la setmana, i podem fer previsió i saber quan hem de tornar a demanar-ne.
  • L’últim pas, és anar classe per classe fins haver-les repartit a tothom.

A cuidar-se i molta salut!