Vídeo: La línia del temps dels homínids

Com es va explicar a l’entrada de bloc “Qui hi havia abans del primer home“, els alumnes van construir una línia del temps de 32 metres de llargada, en què hi havia representada l’evolució dels homínids a la Terra.

Per tenir constància del treball realitzat, els alumnes van participar en la filmació d’un vídeo que els ajudarà a recordar en un futur allò que van construir. Com es pot comprovar, es tracta d’un vídeo que sorprèn, perquè reflecteix com de llarg va ser el paleolític, al costat de la breu història de la humanitat.

Des d’aquí, agrair la tasca de Laura Miralles, per la seva contribució a la realització d’aquest vídeo.