Un retir merescut per a les suculentes

Després de mesos d’experimentar amb les plantes suculentes de la varietat asfodeloides, B. va proposar de plantar-les en un entorn adequat a les seves característiques.

El resultat de l’experiment va ser útil als alumnes a l’hora de proposar una ubicació definitiva per a aquestes plantes: en concret, van pensar en un lloc amb llum, i sense massa humitat.

La proposta es va traspassar a l’equip directiu, que la va acceptar de bon grat.

Tant de bo que aquestes plantes, que en el seu dia van fer un gran servei als alumnes, puguin gaudir d’una vida llarga i agradable al jardí de l’escola.

Seria interessant que, des del context familiar de cada alumne, se’ls animés a fer-se preguntes sobre els fenòmens que observa l’alumne, a cercar possibles respostes, i a donar-los l’oportunitat de comprovar si les seves idees i pensaments inicials, són encertats o no.

-Descriure un fenomen, a partir de l’observació sistemàtica i la identificació de variables (àmbit ciència i tecnologia).