La vida al Mercat de Tortosa

En el context de l’assignatura de “Serveis i establiments comunitaris”, durant el curs es realitzen diverses sortides a la comunitat, amb la finalitat que l’alumnat adquireixin habilitats, tant per desplaçar-se per l’entorn i utilitzar els serveis comunitaris existents, com per participar en la selecció, preparació i avaluació de l’activitat realitzada.

La primera sortida ha estat al mercat, en la que els/les alumnes han utilitzat un mitjà de transport públic, i s’han hagut d’orientar en l’espai comunitari, per tal d’arribar al Mercat de Tortosa: un edifici emblemàtic de la ciutat, de gran importància comercial i cultural.

Com és lògic, es va aprofitar la sortida per practicar les habilitats comunicatives implicades en la compra de productes, i es va anar al Viena a fer un aperitiu.