Què faríem sense música?

La música forma una part primordial del dia a dia del grup Sensorial A. Hi ha a qui li agrada més cantada amb la veu de les mestres, hi ha a qui li agrada més escoltar-la a l’ordinador… Però en definitiva ens encanta a cada membre de la classe.

L’acompanyament musical que fem a la majoria de les activitats proposades activa la part atencional i motivacional del nostre alumnat. Quan cantem o posem una cançó a la pantalla, observem els efectes immediats que provoca: mirades còmplices, somriures, gestos i moviments d’alegria, i també algú que s’anima a cantar!

El que us volem explicar és que quan desenvolupem les rutines de cada dia (passar llista, l’assistència, quin temps fa,…) incorporem una cançó diferent per al dia en què ens trobem. De dilluns a divendres, sempre escoltem les mateixes cançons per a orientar-nos en quin dia és.

Us animem a que, si us ve de gust, busqueu una cançó per al dissabte i per al diumenge…i ens ho feu saber!

Cliqueu aquí:

Les cançons de la setmana