Llits de globus

Hi ha un taller on la canalla pot deixar anar totes les tensions del dia a dia i solament estirar-se i gaudir d’un ambient calmat i distès que li permeti obrir-se a un món ple d’experiències sensorials. Ens referim com no al taller de relaxació.

Per aquest motiu, cal que busquem la manera en la qual l’alumne pugui experimentar sensacions noves però sense sobre-estimular els sentits i provocar exaltació. En les últimes sessions del taller vàrem decidir elaborar uns matalassos ben còmodes i originals emplenant fundes de plàstic amb globus de colors. D’aquesta manera, podem d’una banda desinfectar-los i reutilitzar-los tal com ens indica la normativa anti-Covid i, d’una altra, estimular el cos de l’alumnat oferint-li una experiència sensorial completament diferent a la que tindria estirat sobre un matalàs o una estoreta. A més a més, acompanyem les sessions d’una bona música relaxant i d’encens per estimular l’olfacte.

Els resultats obtinguts varen ser molt diversos, des de alumnes que immediatament es van relaxar i adaptar a les noves sensacions, a d’altres els quals els hi va fer goig tocar els globus o moure’s estan estirats experimentant amb el moviment a sobre els globus.

El cas és que s’ho van passar tots genial tal i com podreu veure en vídeo que us deixem a continuació.