Formem part del Projecte Col·laboratiu “Divermath”

Juntament amb les escoles Rocabruna (Tarragona), Agustí Bartra (Barcelona), La Roureda (Girona), Sant Salvador d’Horta (Girona) i Jaume Balmes (Barcelona), la classe d’ESO forma part d’un dels grups del Projecte Divermath, sent el nostre centre l’únic de les Terres de l’Ebre que hi participa.

L’objectiu del projecte és el de crear jocs matemàtics multigrau, en què tothom hi pugui participar, seguint una estructura de treball col·laboratiu, i utilitzant eines TAC per comunicar-se.

En aquest sentit, el principal mitjà de comunicació que s’utilitza és el padlet, un mur interactiu en què cada centre penja les activitats que proposa, i respon a les activitats proposades pels demés. Però se n’utilitzen molts mitjans més, com el prezzi, el vyond, el powtoon, etc.

Es tracta d’un treball més real i menys fragmentat de l’aprenentatge, que cerca la funcionalitat a través d’activitats en xarxa, i que situa els alumnes, com a protagonistes del seu aprenentatge, tot resolent els reptes que se’ls presenten.