Un il·lustrador a l’escola

Joan, com molts dels nostres alumnes, té habilitats -si més no- sorprenents, i una d’elles és la facilitat que té per dibuixar. Però no només copiant dibuixos originals, també creant personatges sense partir de cap model.

Tant de talent, s’havia de potenciar, així que l’any passat va començar a crear il·lustracions per al Comitè d’Alumnes de l’escola, que li va encomanar diversos encàrrecs.

Aquest any, havia de triar un PROJECTE PERSONAL per desenvolupar durant el curs, i la seva tria no ha decebut: ha triat la il·lustració. Així que ha completat el seu book (portafoli) incloent-hi les seves pròpies creacions, i ha decidit ampliar el seu àmbit d’actuació, oferint un servei de “producció a la carta” als diferents docents del centre quan ho requereixen.

Actualment està acabant les primeres comandes.

Per cert, heu de saber que ell va ser l’il·lustrador que va dissenyar el pare Noel del Menú de Nadal i de la Trobada de pares.

Som-hi Joan, tens un llarg camí per endavant!