Forma’t al programa de Transició a la Vida Adulta

La Transició a la Vida Adulta té com objectiu principal potenciar les competències personals, socials i professionals. Permet a l’alumnat valorar les seves potencialitats i habilitats, a més d’ orientar-lo cap a un itinerari formatiu propi per millorar la seva ocupabilitat i assolir una inserció…… Llegeix més»

Vine a formar-te amb nosaltres!

La formació d’Auxiliar d’Hoteleria: cuina i càtering et permetrà adquirir coneixements del sector de la restauració i, específicament, del càtering,  una especialitat en constant evolució, que requereix de professionals que estiguin preparats per respondre a les actuals i futures necessitats i que t’obrirà un ampli ventall de possibilitats formatives i laborals. Vine a estudiar amb nosaltres! T’hi esperem! … Llegeix més»

Rentar-nos les mans ens porta per bon camí

Des de fa molts cursos, la nostra Escola participa en el concurs de dibuix que organitzen els Departaments de Salut i d’Educació, en motiu del Dia mundial de la Higiene de Mans, que es celebra aquest dimecres dia 5 de maig… Llegeix més»

Gust per la lectura

Hi havia una vegada, un cavaller, una princesa i un drac… Coneixeu aquests personatges? Sant Jordi ha arribat i amb ell l’estima per la lectura. Coneixeu els beneficis que ens aporta llegir? Descobreix-los.… Llegeix més»

Reduint les barreres digitals

En el marc del Projecte de Digitalització de l’escola, el nostre centre ha dedicat grans esforços en aquests dos últims anys per tal de millorar en infraestructures i dispositius per facilitar l’accés i l’ús de la digitalització a tot el nostre alumnat.… Llegeix més»

Gràcies, Agustí!

El passat 18 de febrer, vam acomiadar de la seva tasca professional, una de les persones amb més antiguitat de l’escola, el nostre estimat Agustí Garcia.… Llegeix més»

Completem la segona mobilitat “virtual” del projecte Erasmus+

Després de l’aturada nadalenca, hem reiniciat l’activitat del projecte Erasmus + “Progression from school to adulthood in SEN” fent una segona trobada virtual amb els nostres socis britànics. El dimecres 26 de febrer ens vam reunir de nou a través de videoconferència amb Meet de Google per tal de completar la segona mobilitat del projecte.… Llegeix més»

Inici de les xerrades formatives per a famílies

El passat 16 de desembre es va iniciar la programació de les xerrades formatives on-line per a famílies amb el tema TEA i hàbits d’autonomia. La formació va anar a càrrec de d’Alex Escolà Serra, psicòleg infanto-juvenil especialitzat en atenció precoç i en Trastorns de… Llegeix més»

Rebem (de manera telemàtica) als socis Erasmus+

Des de bon començament sabíem que no seria fàcil. La nostra primera experìència en projectes Erasmus+ ha estat en tot moment carregada d’il·lusió però també de dificultats inesperades. La situació d’emergència sanitària provocada per la pandèmia de Covid-19, ens va obligar  a ajornar la segona… Llegeix més»

Castanyada i Halloween… fem festa!!!!

Tot i que aquest curs no hem pogut celebrar la festa de la castanyada tots junts, des de la comissió de festes de l’escola hem estat preparant una celebració adaptada a la situació,  per poder-ho fer encara que sigui cada grup a la seva classe.… Llegeix més»

Tornem a l’escola

El nostre retorn, aquestes dues primeres setmanes, ha estat prou tranquil. Les mesures de protecció han estat molt ben rebudes per part dels nens i nenes, i l’adaptació al nou funcionament ha estat molt ràpid. … Llegeix més»

Inici del curs 20-21: Pla d’Obertura

Comencem aquest nou curs escolar amb moltes ganes de tornar a estar amb els nens i nenes que tan hem trobat a faltar aquests últims mesos.
Tots sabem que les condicions de la pandèmia marcaran aquest curs, almenys en aquest inici. Durant aquestes últimes setmanes hem… Llegeix més»