Visita Ràdio i Protectora d’Animals de Sabadell

ENS HAN VISITAT DES DE RÀDIO SABADELL I LA PROTECTORA D’ANIMALS

Amb motiu de la celebració del dia Mundial de la Ràdio, ens ha vingut a visitar Ràdio Sabadell. Els/Les alumnes  de 2n hem pogut gaudir d’un matí  ple de sorpreses i experiències.

Vam començar el dia amb la visita a l’aula de la Protectora d’Animals de Sabadell. Amb aquesta visita hem pogut conèixer la feina importantíssima que realitzen els voluntaris i voluntàries d’aquesta institució. Durant la xerrada hem pogut consolidar aspectes treballats al nostre projecte, sobretot els relacionats amb la tinença responsable d’animals i d’altres que tenen a veure amb el respecte i la convivència. També hem gaudit de la visitat d’en Bilbo, un gos molt simpàtic i amable que ens ha acompanyat a classe.

Des de l’escola Torreguitart, els/les hi volem agrair que hagin compartit amb tots/es nosaltres  el treball diari que realitzen, així com els valors que transmeten a tota la societat.

Però el mati ens deparava altres sorpreses, ja que hem vist de primera mà com es fa un programa de ràdio en directe. Tant la Mireia Sans, com la Raquel Garcia i els seus equips, ens han preparat un programa molt interessant i excitant.  Durant el programa hem pogut explicar el nostre projecte i hem aprofitat per lliurar tot el material recollit pels alumnes i famílies de la nostra escola a la Protectora d’animals. Així mateix, també hem assistit a una demostració de màgia a càrrec del Mag Dami Delusión que ens ha deixats bocabadats; i a unes recomanacions sobre la lectura de còmics per part d’en Rafel Sabater. Al mateix temps que es desenvolupava el programa, l’artista grafiter sabadellenc Werens, ens ha pintat un graffiti en una paret de l’escola. Per tancar el programa hem presenciat l’actuació dels ballarins i ballarines del Teatre del Sol que ens han fet un tastet del seu espectacle “On Broadway”.

L’experiència ha estat molt intensa i divertida. Moltes gràcies a Ràdio Sabadell i a totes les persones que han fet possible aquest magnífic dia!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *