Estrenem tauletes a l’escola

Gràcies a la col·laboració de l’AFA de l’Escola Sant Climent i de l’Ajuntament de Coll de Nargó  podem gaudir d’unes tauletes que ens han proporcionat a l’escola per poder treballar la competència digital del nostre alumnat.

Us deixem un recull fotogràfic d’activitats d’iniciació amb l’alumnat d’Educació Infantil del llenguatge digital i computacional.

La ceba de Nargó (Activitat setmana BIO)

Dins de la setmana BIO hem realitzat un taller amb productes de proximitat. Va venir la Montse, una nargonina cuinera experta en la ceba de Nargó, i ens va explicar moltes característiques de la ceba així com també vam realitzar un taller de cuina. Per finalitzar l’activitat vam saborejar un tastet amb formatge de l’Oliva, ceba i raïm!

Aquesta activitat està relacionada amb el projecte de la ceba de Nargó que fa anys que vam engegar a l’escola i comptem amb l’assessorament de la Fundació Miquel Agustí.

La CASTANYADA

El passat divendres vam celebrar la Castanyada a l’escola.

Durant el matí, vam anar d’excursió a recollir fulles per després poder-ne fer composicions de figures d’animals. A la tarda vam ballar les danses tradicionals que teníem preparades i per acabar el dia ens vam menjar les castanyes i moniatos conjuntament amb les mares i pares!

A continuació trobareu les fotografies de la Castanyada.