CLOENDA AGENDA 21

El passat dimecres 24 de maig es va celebrar la cloenda de l’Agenda 21, un projecte que vetlla pel medi ambient a les escoles.
Per celebrar el final de curs, es va fer una jornada al parc de la Mitjana on les diferents escoles compartíem els nostres projectes sostenibles i científics.
Els nostres representants de 4t van aportar el Land art efímer amb material natural que han treballat a l’escola des del taller de natura.
Els representants de 6è van portar la mostra del projecte d’estalvi d’aigua del nostre pati, el qual van presentar al congrés d’Anna Gené i a la Ciència al carrer també.
Va ser un dia molt bonic, si voleu veure més fotos, cliqueu a la imatge: