El passat 20 de febrer, vam rebre una visita molt especial! L’equip d’Odontologia d’Atenció Primària de l’Anoia va venir a l’escola per fer una revisió bucodental als nens i nenes i ens va explicar com cuidar millor les nostres dents.
Durant la seva visita, ens van ensenyar la importància de raspallar-nos les dents després de cada àpat, de menjar aliments saludables i de visitar el dentista regularment. A més, van revisar el somriure de cada infant i ens van donar consells per mantenir-lo ben sa.
Els alumnes també vam aprofitar l’ocasió per fer algunes preguntes d’investigació que ens havien sorgit arran del nostre projecte “Per què ens cauen les dents?”. Va ser molt interessant descobrir, de la mà de professionals, com funciona el procés de renovació de les dents i quins hàbits ens ajuden a tenir una boca sana.
Els nens i nenes van estar molt atents i van aprofitar per fer preguntes molt interessants. Sens dubte, va ser una experiència molt enriquidora!
