QUÈ NECESSITA UNA LLAVOR PER CRÉIXER?

Bona tarda famílies!

A la classe dels Moliners i les Molineres, cada nen i nena planta unes llavors (llenties i mongetes seques) dins d’un recipient amb cotó i anem observant el que passa cada dia. També, hem plantat dos recipients més: un el deixem a les fosques i l’altre sense aigua per veure que passa.

Ho voleu veure?

PROTAGONISTA DE LA SETMANA I3/I4: “IMRAN”

Bona tarda famílies de la classe dels moliners i molineres,

El mes d’abril es va començar el/la protagonista de la setmana, una activitat motivadora pels infants, ja que esperen amb entusiasme la setmana que seran protagonistes. Aquesta activitat afavoreix la comunicació oral d’una forma estructurada i sistemàtica, així com el diàleg espontani. L’infant expressa i manifesta els sentiments, emocions i experiències mitjançant el gest i les paraules. Aquestes estones de verbalització són molt motivadores perquè els infants estan expressant el que és més proper a ells. Es treballa aspectes com l’espera, l’atenció, l’interès, el respecte vers la persona que parla, i permet atendre individualment a cada infant.

El moment més esperat de tots, és quan venen les famílies a l’aula.

Doncs bé, aquest cop el protagonista ha estat l’Imran. El voleu veure?

PROTAGONISTA DE LA SETMANA I3/I4: “NAYARA”

El moment més esperat de tots, és quan venen les famílies a l’aula.

Doncs bé, aquest cop la protagonista ha estat la Nayara. La voleu veure?

PLANTEM I GUARNIM LA NOSTRA ESCOLA

Bona tarda famílies,

Avui, el Josep Balcells, avi de la Dàlia,  ens ha portat un munt de plantes: dàlies, berbenes, clavells xinesos… Doncs bé, primer ens ha explicat el creixement de les plantes i tot seguit, les hem plantat a unes jardineres noves amb l’ajuda de tots els alumnes de l’escola i les hem regat. Per tant, a partir d’ara, toca cuidar-les!

Les voleu veure? Doncs cliqueu la següent fotografia.

PANELLS TÀCTILS A EI

Bona tarda famílies,

Els moliners, les molineres i els setrills, amb el tacte, hem tocat aquells panells tàctils que tan xul.los van fer les famílies d’i-3 i i-4. Així doncs, hem après tocant com eren…que si flonjo, que si fred, que si dur, tou, rugós… Un munt d’adjectius per a descriure el que tocàvem!!

Ho voleu veure?

EL NOSTRE HELICÒPTER

Hola de nou famílies,

Dimarts, després de pati, a la classe dels setrills ens espera algun que altre experiment. Doncs bé, hem contruït una espècie d’helicòpter i l’hem fet volar a la classe!! Com es movien les hèlices… I també, hem posat passatgers: un clip d’aquells d’aguantar fulls. Què divertit!

No us ho perdeu!

DE QUÈ FA GUST LA LLUNA?

Bona tarda famílies dels moliners, molineres i setrills,

Continuem amb el nostre projecte dels sentits i ara hem engegat el sentit del gust explicant el preciós conte : De què fa gust la lluna? L’hem escoltat i també amb ajuda de galetes i diferents ingredients, hem tastat la lluna, tal i com van fer els animalons del conte!!

Ho voleu veure? Doncs cliqueu la següent fotografia.

PROTAGONISTA DE LA SETMANA¨”NIL”

El moment més esperat de tots, és quan venen les famílies a l’aula.

Doncs bé, aquest cop el protagonista ha estat el Nil. El voleu veure?