Escola a casa

Estimades famílies,

Per començar, des de l’escola  us volem enviar el nostre escalf i ànims per continuar superant aquest estat excepcional que estem vivim.

Us recordem que hi ha en marxa dues propostes per continuar amb el treball de rutines a casa i us animem a participar enviant les vostres feines: Reptes d’educació física i la primavera.

A continuació afegim un seguit de recursos que teniu al vostre abast i que és una ampliació del que ja us vàrem enviar la setmana passada ‘Recursos educatius per aquests dies‘:

Editorial Teide: Ha creat un enllaç obert amb tot un seguit d’activitats d’Ed. Infantil i Primària molt interessants al web ‘Ens quedem a casa‘.

Grupo Planeta i Grup 62:  Posen en marxa la iniciativa gratuïta fins al 31 de març #KeepReadingEnCasa / #KeepReadingACasa,  on trobareu lectures i activitats amb els autors per passar millor aquests dies: https://keepreadingencasa.planetadelibros.com/ (En castellà) i https://keepreadingacasa.grup62.cat/ (En català)

Nati Bergadà: Ha creat un blog per pares i mares inquiets amb un munt de propostes.

Instagram:  #claustrodeigsequedaencasa o @docentsconfinats

Cafè matemàtic amb el professor Lluís Segarra. Cada matí a les 10.00 h. en directe podem prendre familiarment un cafè matemàtic amb Lluís Segarra. Ha començat avui dilluns i els vídeos es podran veure també en diferit. web.editorialteide.com/ca/cafe-mates/

Club Super3: Podeu accedir a “Una mà de contes”, el programa de ciència “Dinàmiks”, l’informatiu infantil i juvenil “InfoK”, l’espai de cuina amb “Manduka” o el concurs d’anglès “Fish&Chips”.

Catalunya Ràdio: Fa divulgació d’eines i accions telemàtiques adreçades als alumnes a través de les xarxes socials als espais “Adolescents iCat” i ”iCat Kids

Aprendemos en casa. Programació especial als canals Clan TV i L2 de 9h a 14h. Podeu consultar l’horari. També en versió digital podeu trobar recursos per etapes: Aprendo en casa para las familias.