Theatre in English!

El divendres dia 16 de febrer tots els alumnes de l’escola vam gaudir d’un espectacle de teatre en anglès amb la companyia Blue Mango.

Els i les  alumnes d’Educació Infantil vam veure l’obra Little red riding hood  (La caputxeta vermella), amb la qual vam poder riure molt i ens ho vam passar d’allò més bé.

Els cursos de primària vam gaudir de l’obra Zapping al gimnàs de l’escola amb l’ Eli , la Nicky i el Brian.

Un any més tenim la possibilitat d’escoltar i veure una obra en anglès i amb actors nadius que ens apropen més la llengua anglesa a l’escola.

Podeu mirar les fotos i algun vídeo aquí.