UN COMIAT DIFERENT

Divendres vam haver d’acomiadar una gran promoció de 6è d’una manera ben diferent. Us deixem aquí els vídeos que famílies, alumnes i mestres vam visualitzar durant el comiat.

Primer de tot un petit record i homenatge cap al grup de 6è.

En segon lloc, una cançó que la resta de nens i nenes de l’escola ha volgut dedicar als seus companys/es de 6è. Moltes gràcies a tots els que hi heu participat.

I per últim, totes les persones que treballen o han treballat a l’escola i han format part de la vida d’aquesta promoció, hem volgut enviar-los un missatge en forma de cançó.

US TROBAREM MOLT A FALTAR!

1. Blanca

Tots tres vídeos meravellosos, felicitats als artistes, directors i editors, són molt emotius, un gran regal de comiat.
    Molta sort, nens de 6é!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *