LA SISENA CAMA DE LA VELLA QUARESMA

Divendres 26 de març al matí, vam anar a veure a la Vella Quaresma.

Primer vam cantar-li la cançó “Vella Quaresma”  i després li vam serrar la sisena cama amb la cançó “Serra la Vella”. Era la penúltima cama i després de treure-li ,la Vella Quaresma ens va dir que havien arribat les vacances de Setmana Santa. Diumenge 28 seria  “Diumenge de Rams” i diumenge vinent seria “Diumenge de Pasqua” dia de la mona de Pasqua. Com que l’escola estaria tancada i  no podríem anar a l’escola a serrar-li l’última cama.Doncs ella marxaria cap a casa a peu coix.

La Vella Quaresma es va acomiadar de nosaltres i ens va fer un gran regal. El regal ens el va deixar a l’aula petita , on fem activitats en petit grup.El regal el vam dur a la nostra aula i allà el vam obrir.

I sabeu quin regal era ???    “un croissant GEGANT, farcit de xocolata ” i plomes de molts colors per decorar el croissant.

Primer de tres en tres, vam decorar el croissant amb les plomes i després …. ens el vam menjar per esmorzar !!! NYAM , estava boníssim !!! 😛

Nosaltres trobarem molt a faltar a la Vella Quaresma i ella encara més perquè li agraden molt els nens i les nenes .

Adéu VELLA QUARESMA !!! Molts petons i fins l’any que ve !!! 🖐🖐🖐 😘😘😘

💙💚💛💜❤

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *