CASTANYADA A L’ESCOLA

El dimecres 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Els més petits van venir disfressats de castanyers i castanyeres durant tot el dia. Per la tarda, les noies i els nois de 6è ens van representar tres versions del conte de la castanyera a tres espais diferents del centre. L’alumnat d’educació infantil estava a l’aula de psicomotricitat, el de cicle inicial a l’espai obert de l’aula de música i el cicle mitjà i 5è, al gimnàs de l’escola.

Donat que va ploure tot el dia i no es podia fer res al pati, ens vam reunir tots al gimnàs perquè l’alumnat de P3, P4 i P5 representessin les danses que portaven dies assajant.

Després vam menjar-nos les castanyes cadascú a la seva aula. Uns quants pares de l’AMPA les van coure i tres mares castanyeres ens les van repartir.

Clicant la fotografia podreu accedir a l’àlbum.