S’ACOSTA EL NADAL

A l’escola ja estem preparant el nadal, a continuació us informem de dates que poden ser del vostre interès:

– Divendres 14 de desembre al matí: L’alumnat de 1r i 4t anirà a la televisió MTV1 de Mataró a fer la gravació de la seva nadala.

– Dilluns 17 de desembre al matí: L’alumnat de l’escola farà l’assaig general al centre cívic. Serà el moment en què tots els nens i nenes mostraran als seus companys la cançó que han estat preparant.

– Dimarts 18 de desembre al matí: L’alumnat de P4 i P5 van a l’Escola Bressol “Els garrofers” a ensenyar les seves nadales als més petits del poble.

Dijous 20 de desembre a les 15h: Concert de nadal per a les famílies. Esteu tots convidats al centre cívic per veure les actuacions de l’alumnat.

Divendres 21 de desembre pel matí: L’alumnat de 2n i 5è baixarà a la residència d’avis Vora Balís per fer un petit concert als residents.