PLANETARI

Ha arribat el Planetari a la nostra escola!

Aquesta setmana, tots els grups de primària passaran pel planetari i podran gaudir del diferents programes que componen el Planeta Mòbil “El cel de les estacions” i  que mostren el firmament en cadascuna de les estacions, tal com ho veuríem si no ens molestessin ni les llums ni la contaminació de la gran ciutat. Coneixeran les principals constel·lacions i, gràcies a elles, els alumnes aprendran a orientar-se localitzant l’Estrella Polar, l’estrella que ens indica el Nord i que podem veure durant tot l’any en estar fixa al cel.

Els nens i nenes d’infantil podran veure el conte “La nena que sabia caminar a l’inrevés”, que ens parla de la importància de veure les coses amb diferents punts de vista.

I els més grans també podran veure un documental molt interessant sobre biologia i nanocam.

Cliqueu a la imatge per veure algunes fotografies.