Comiat del curs i amics de 6è

Com cada any, l’escola Sant Gil ha acomiadat el curs i els alumnes de 6è amb una bona festa. Durant tota la setmana els alumnes s’ho han passat d’allò més bé amb totes les activitats que s’han anat realitzant. L’últim dia, però, ha estat el més carregadet d’activitat i sorpresa, començant pels més petitets, els quals ens han deleïtat amb la representació del conte “La morena i el catxalot”. Que bé que ho han fet! Tot seguit, tots els alumnes i mestres hem encetat camí cap a la residència d’avis per regalar-los una bona estona musical. Després d’un bon esmorzar al parc, hem fet un acte de comiat entre tots els alumnes i els mestres, cantant la cançó “L’hora dels adéus”. Però aquí no acaba el dia, el comiat tot just acaba de començar! Després d’un bon dinar, escalfem motors i comença l’acte de comiat dels alumnes de 6è, entrega d’orles i detalls, una actuació brutal dels protagonistes de la tarda, un sorteig que ha fet feliç a una família del poble i un “super” musical a càrrec de tots els alumnes. I sí, encara han quedat ganes per més festa. Els infants han pogut saltar i jugar una estona en els inflables, s’han embrutat amb la pols d’una “festa holi” i s’han remullat amb les mànegues d’aigua dels bombers. Un dia inoblidable! Un comiat que tots recordarem, així com tots aquests infants que comencen una nova etapa a l’institut. A tots ells, que tinguin molta sort!

Podeu veure les fotos de la cantada al casal de la gent gran clicant AQUÍ

Podeu veure les fotos de la festa de final de curs clicant AQUÍ

Ja podeu visualitzar el vídeo de la interpretació rítmica dels alumnes de 6è i el musical L’escola ja no mola fent clic AQUÍ.

BON ESTIU A TOTHOM!