Les activitats de la Mona

El divendres dia 26 de març vam celebrar la Mona a l’escola Sant Gil.

Al matí, els nens i nenes d’infantil, van jugar a una gimcana pel pati de l’escola.

Els de primària vam fer una cursa d’orientació. A l’arribar a l’escola cada classe va decidir el nom d’equip i el crit de guerra. Van ser molt divertits! Havíem creat una bandera i la decoràvem amb diferents materials. Ens van donar un mapa de tot el poble de Torà i vam sortir tots els nens i nenes junts per equips. Desprès havíem de buscar les pistes del joc d’orientació. Quan trobàvem una pista fèiem una prova o marcàvem per on havíem passat. Les proves estaven relacionades amb les dones que havíem treballat. Com per exemple Maria Sibylla Merian que vam fer una prova de construir una papallona amb elements de la natura. L’última pista era a l’escola Sant Gil.

A la tarda tots i totes vam decorar la mona amb xocolata i després a l’acabar  ens la vam menjar al pati per cursos mentre escoltàvem música.

Va ser un dia molt divertit i ens ho vam passar super bé!

Redactat per: La classe de les Dents de Lleó.

Clica aquí per poder veure les fotos.