UNA VISITA ESPECIAL – TALLER D’ENTORN DE P4, P5 I 1r

El passat dijous 7 de novembre vam tenir una visita especial a l’escola. Ens van venir a veure la Ramona, la Lava i la Menta, les burres de la família Llobet-Pagnucci.

En Toni ens va explicar un munt de coses per saber com tenir-ne cura. Vam aprendre que els burros són animals molt tranquils i que no els agraden els sorolls forts.

Durant l’activitat en Toni també ens va ensenyar com col·locar el Bast i la Sàrria (uns cistells molt grans i l’estructura que els aguanta) a la Menta, i tot seguit vam carregar totes les nostres motxilles. Després vam sortir de l’escola per anar a fer un petit passeig i les vam poder portar nosaltres mateixos. ENS VA ENCANTAR!!

Moltes gràcies Toni per dedicar-nos una mica del teu temps, i també moltes gràcies a la Mineke Ribot que ens va acompanyar al llarg del matí.