Activitat física a casa. Capítol 5. Sortim al carrer!!

Benvolguts/des alumnes i famílies,
La tasca corresponent a aquesta setmana està relacionada amb una gran notícia. Ja podem sortir al carrer!

En la següent presentació, cliqueu a: “Tasca: Sortim al carrer!” i veureu les explicacions.
A més a més, podeu trobar recursos per continuar fent activitat física a casa.

Aprofito per felicitar i agrair-vos l’arribada de tots els vídeos tant originals i divertits. M’agrada molt les ganes i l’esforç quan feu exercic físic, els balls familiars, els exercicis de relaxació, els estiraments i veig que ja sou uns autèntics promotors de salut. Molt bona feina!!

Als alumnes que encara no m’han enviat alguns dels reptes anteriors, us animo a que els proveu de fer i m’envieu fotos i vídeos al següent email edufisriusegre@gmail.com .

Finalment, us volem desitjar ànims, salut i esports!

1. Hugo y Naia

Eres una crack David!! Cada semana esperamos tus retos , son lo más divertido de los deberes. Gracias por tus felicitaciones cada vez que nos contestas. Que suerte tenemos en el cole de tener un profe como tú.

1. dodina Autor de l'article

Hugo i Naia, vosaltres si que sou uns veritables campions! Sou un autèntic equip!

Us felicito per la vostra fantàstica tasca!!

Feu els reptes, balls, hàbits amb moltes ganes i il.lusió. M’agrada moltíssim veure, als vídeos i fotos, la vostra alegria. Em feu carregar d’energia.

Una abraçada molt forta!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *