Els infants d’I3 hem gaudit fent tallers d’experimentació dels sentits.
Hem tocat, olorat, escoltat, tastat i mirat. Mitjançant els sentits hem après moltes coses, si un objecte és dur o tou, rugós o llis, si sona o no sona, si una olor ens agrada o no, si un aliment és dolç, salat, àcid o amarg i descobrir colors, llums i ombres.
Ha sigut molt divertit!!


